Dialog/Workshop - Riktlinjer för kultur i Nykvarns kommun

Varmt välkommen till en dialog/workshop där vi gemensamt jobbar för att ta fram riktlinjer som ska stödja och främja kulturen i Nykvarns kommun.

Är du kulturutövare? Bor eller verkar du i Nykvarns kommun? Eller är du bara väldigt intresserad av kulturfrågor i allmänhet, och kulturfrågor i Nykvarn i synnerhet?
Välkommen till en dialog/workshop där vi önskar samla in tankar, synpunkter och önskemål som kan användas som underlag till framtagandet av riktlinjer för kultur i Nykvarns kommun.

Vi kommer att utgå från fokusområdena i Kultur- och fritidspolitiska policyn som man kan läsa mer om under länken nedan. Vi hoppas att med er hjälp kunna konkretisera dessa områden och skapa en riktlinje som främjar och stödjer Kulturen i Nykvarn.

Vi bjuder på fika!

Välkommen att anmäla ditt intresse nedan om du vill delta.

Senast uppdaterad 2023-05-19 09:09

Centrumvägen 26